Zarządzanie zespołem w sieci sklepów

Oprogramowanie wspierające zarządzanie pracownikami ułatwia komunikację zespołową i umożliwia kierownikom sklepów i oddziałów franczyzowych odpowiednie wykorzystywanie dostępnych zasobów w ramach określonych budżetów.  

Funkcje do zarządzania zespołem w systemie dla sklepów detalicznych LS Central pozwalają na planowanie i dystrybuowanie list pracowników, nadzorowanie, zatwierdzanie godzin pracy, a także rejestrowanie nieobecności – urlopów czy zwolnień lekarskich. Rozwiązanie umożliwia także uzyskać jasny przegląd harmonogramów i kosztów, dzięki czemu można łatwo kontrolować wykorzystanie budżetu.  

Zarządzanie pracownikami w sieci sklepów
zarządzanie pracownikami w branży retailretail

Redukuj prace powtarzalne i wdrażaj automatyzacje

Dzięki LS Central zyskasz dostęp do rejestracji czasu pracy, planów i budżetów 

  • Śledź przepracowane godziny i koszty wynagrodzenia oraz porównuj je z planem.
  • Zidentyfikuj rosnące koszty wynagrodzenia, zanim staną się problemem. 
  • Zautomatyzuj planowanie grafików dla personelu w oparciu o zdefiniowane warunki, w tym dostępność pracowników. 
  • Szybko identyfikuj błędy lub oszustwa. 
  • Z łatwością wprowadzaj zmiany w harmonogramie, nawet na ostatnią chwilę. 
Darmowy e-boook

Zagrożenia i wyzwania dla handlu

Przewodnik po współczesnych trendach w retail

Pobierz e-booka
Zagrożenia i wyzwania dla handlu

Przepływ informacji i sprawna komunikacja

Poprzez LS Central użytkownicy systemu mogą korzystać z portalu dla pracowników – narzędzia do komunikacji oraz planowania. Pracownicy mogą: 

  • sprawdzać swój grafik oraz przeglądać harmonogramy, 
  • monitorować godziny pracy i dodawać komentarze, 
  • komunikować się ze swoim przełożonym, 
  • wysyłać wnioski o wolne dni, zmiany w grafiku czy urlop, 
  • akceptować lub odrzucać propozycje pracy. 

System przesyła powiadomienia do menadżerów o wszelkich wnioskach, komentarzach czy innych działaniach pracowników, które wymagają rozpatrzenia i odpowiedzi.  

Zarządzanie pracownikami z systemem LS Central
Zarządzanie pracownikami

Efektywnie planuj wykorzystanie dostępnych pracowników

Zaplanuj przydzielenie optymalnej liczby pracowników dla każdej roli na dane dni, lokalizacje sklepów i zmiany. System może wspierać proces planowania na specjalne wydarzenia czy okazje – np. okres świąteczny.  

LS Central  

  • automatycznie dostosowuje budżety dla ról na podstawie informacji o działaniach finansowych, zakupowych lub sprzedażowych, 
  • wysyła alerty do menedżerów, jeśli potrzeba więcej lub mniej pracowników, 
  • wykorzystuje historię sprzedaży, aktywność magazynu i przewidywany ruch w związku z aktywnymi ofertami i promocjami, aby prognozować potrzeby kadrowe, 
  • wykorzystuje czynniki zewnętrzne, takie jak prognozy pogody lub wydarzenia sportowe, do prognozowania potrzeb kadrowych. 

Optymalizuj zarządzanie pracownikami

Zarządzanie wynagrodzeniami

Porównuj rzeczywiste koszty personelu z wyznaczonym budżetem. Zautomatyzowane kontrolowanie pozwala upewnić się, że przepracowane godziny są zgodne z planem.

Zapobieganie stratom

System pozwala chronić marże, analizując wszystkie transakcje i ostrzegając menedżerów na podstawie wcześniej zdefiniowanych alertów.

System prowizyjny

System oblicza i raportuje prowizje od sprzedaży, dzięki czemu możesz łatwo nagradzać najbardziej efektywnych pracowników.

Szybka rejestracja

Pozwól pracownikom rejestrować czas pracy za pomocą kart pracowniczych, identyfikatorów, skanerów oczu lub linii papilarnych.

Uprawnienia pracowników

Zdefiniuj uprawnienia pracowników do obsługi wrażliwych operacji, takich jak zwroty, sprzedaż powyżej limitów rabatów i nie tylko.

Identyfikacja i rozwiązywanie błędów

Dzięki rejestracji czasu pracy, budżetowaniu i planowaniu w jednym miejscu możesz szybko porównać budżety i plany oraz bieżące dane.
storechart-barshistorythumbs-upmagnifiercrosschevron-downframe-expandlayerstext-align-right