Oprogramowanie wspierajÄ…ce zarzÄ…dzanie pracownikami uÅ‚atwia komunikacjÄ™ zespoÅ‚owÄ… i umożliwia kierownikom sklepów i oddziaÅ‚ów franczyzowych odpowiednie wykorzystywanie dostÄ™pnych zasobów w ramach okreÅ›lonych budżetów.
Funkcje do zarzÄ…dzania zespoÅ‚em w systemie dla sklepów detalicznych LS Central pozwalajÄ… na planowanie i dystrybuowanie list pracowników, nadzorowanie, zatwierdzanie godzin pracy, a także rejestrowanie nieobecnoÅ›ci – urlopów czy zwolnieÅ„ lekarskich. RozwiÄ…zanie umożliwia także uzyskać jasny przeglÄ…d harmonogramów i kosztów, dziÄ™ki czemu można Å‚atwo kontrolować wykorzystanie budżetu.
DziÄ™ki LS Central zyskasz dostÄ™p do rejestracji czasu pracy, planów i budżetów. Â
Poprzez LS Central użytkownicy systemu mogÄ… korzystać z portalu dla pracowników – narzÄ™dzia do komunikacji oraz planowania. Pracownicy mogÄ…:Â
System przesyÅ‚a powiadomienia do menadżerów o wszelkich wnioskach, komentarzach czy innych dziaÅ‚aniach pracowników, które wymagajÄ… rozpatrzenia i odpowiedzi. Â
Zaplanuj przydzielenie optymalnej liczby pracowników dla każdej roli na dane dni, lokalizacje sklepów i zmiany. System może wspierać proces planowania na specjalne wydarzenia czy okazje – np. okres Å›wiÄ…teczny. Â
LS Central Â