Zmień swój terminal POS z prostego urządzenia sprzedażowego na asystenta sprzedaży Point of Sale. Dzięki LS Central POS twoi pracownicy mogą używać systemu jako inteligentnego asystenta, który wspomoże ich w takich czynnościach, jak: szczegółowy przegląd produktów i dostępności zapasów, zamówienia dla klientów czy dostarczanie spersonalizowanych usług i rekomendacji produktów.
Urządzenia POS mogą pracować zarówno w trybie online, jak i offline, gwarantując stabilność użytkowania. Nawet jeżeli korzystasz z LS Central w modelu SaaS, działającego w chmurze obliczeniowej i zintegrowanego z Dynamics 365 Business Central, zawsze możesz obsługiwać klientów - również mimo ewentualnego przerwania połączenia z internetem.
LS Central POS przystosowany jest do działania na twoim ulubionym urządzeniu - komputerze, tablecie czy innym urządzeniu mobilnym. Dzięki temu, bez względu na swoją lokalizację masz możliwość:
Jeżeli borykasz się z niestabilnym połączeniem internetowym, nie będzie to dłużej stanowiło problemu. Podczas gdy większość punktów POS w chmurze nie działa bez połączenia z internetem, uniemożliwiając przetwarzanie transakcji w przypadku awarii, LS Central POS działa również w trybie offline. Oznacza to, że bez względu na okoliczności masz możliwość obsługi transakcji i sprzedaży produktów.
Uruchamiając system POS w trybie klienta, możesz zapewnić pracownikom swojego sklepu dostęp do całego katalogu produktów. W działaniach sprzedażowych bardzo pomocne mogą okazać się wizualizacje artykułów. Dzięki widokowi klienta, który dostępny jest w każdej wersji LS Central, możesz przeglądać wszystkie produkty dostępne w każdym sklepie, magazynie czy nawet te dostępne u dostawców. Porównuj pozycje wraz z ich szczegółowymi informacjami oraz pomóż klientom dobrać artykuły dokładnie dopasowane do ich stylu i oczekiwań.
Jeżeli artykuł lub określony rozmiar czy kolor nie jest obecnie dostępny, pracownicy mogą pozyskać go z innego sklepu, magazynu czy nawet bezpośrednio od dostawcy, korzystając z systemu POS. Klient będzie mógł odebrać przedmiot w dowolnym sklepie lub skorzystać z wysyłki do domu.
Wybierz kombinację tradycyjnych kas kontrolnych, systemów samokasujących i kas samoobsługowych czy nawet kiosków - zależnie od tego, co najlepiej pasuje do twojego sklepu. LS Central przystosowany jest do działania na różnych typach sprzętu, dzięki czemu pomoże ci dobrać najlepszą konfigurację.
Funkcjonalność LS Recommend dostępna w ramach LS Central pozwala na prowadzenie historii zakupów twoich klientów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i silnika rekomendacji. Dzięki temu będziesz otrzymywał propozycje rekomendowanych produktów. Twoi pracownicy zobaczą sugestie bezpośrednio w systemie POS.
Poświęcaj mniej czasu na szkolenie swoich pracowników dzięki wysoce intuicyjnemu interfejsowi graficznemu i znajomemu środowisku Microsoft.
Pracownicy widzą tylko te opcje, które są dla nich niezbędne - w oparciu o role oraz uprawnienia użytkowników. Niweluje to ryzyko oszustw i zwiększa wygodę codziennej obsługi.
W prosty sposób możesz przeglądać historię zakupów i realizować zwroty środków za produkty nabyte w dowolnym ze swoich sklepów.
Gwarantuj elastyczne płatności przystosowane do standardów bezpieczeństwa. Akceptuj płatności zbliżeniowe, karty, karty podarunkowe, gotówkę bądź mieszane warianty płatności.