Oprogramowanie dla sklepów

Poznaj system, który spełnia wszystkie wymagania rynku detalicznego

Jak wybrać system do zarządzania sprzedażą detaliczną?

Konieczność sprawdzenia dostępnych rozwiązań przeznaczonych dla rynku detaliczngo i wybór właściwego z nich to długi proces. Jego odpowiednie przeprowadzenie to warunek pozyskania kompletnego narzędzia wspierającego rozwój biznesu i pozwalającego na optymalizację i automatyzację procesów.

Aby wybrać odpowiedni system, należy najpierw określić potrzeby swojej firmy, cele strategii rozwoju czy specyficzne wymagania – w zależności od charakterystyki gałęzi rynku detalicznego.

Z jakimi wyzwaniami muszą mierzyć się uczestnicy rynku detalicznego?

Oddzielne systemy

Jednym z czynników najbardziej hamujących rozwój biznesu – nie tylko w handlu detalicznym – jest praca oparta na wielu niezintegrowanych systemach. Powoduje to problemy z przepływem informacji oraz danych, brakiem automatyzacji, błędami, a także nieefektywnym zarządzaniem i wysokimi kosztami zarządzania towarami. W efekcie prowadzi to do niskiej satysfakcji klientów i trudności w osiąganiu celów sprzedażowych.

Brak strategii omni-channel

Aby pozostać konkurencyjnym na rynku detalicznym, konieczna jest obserwacja często zmieniających się zachowań klientów, poznanie ich potrzeb i dostarczenie im usługi i produktów w wybrany przez nich sposób. Jeśli nie sprzedajesz tam, gdzie są klienci, nie dostarczasz im informacji w tych kanałach komunikacji, z których oni korzystają – stracisz ich na rzecz konkurencji. W zapewnieniu odpowiedniej obsługi klienta może Cię wesprzeć nowoczesny system, umożliwiający realizację strategii omni-channel.

Nieefektywne zarządzanie zapasami

Sklepy starają się zamawiać jak najwięcej towarów, aby zapewnić klientom ich dostępność. Generuje to jednak ogromne koszty, a kapitał finansowy jest zamrożony w nadmiernych ilościach towaru. Optymalizacja stanów produktów w magazynach może jednak doprowadzić do braków i niezadowolenia klientów. Aby efektywnie zarządzać zapasami, potrzebne jest oprogramowanie z funkcją prognozowania popytu i automatycznymi funkcjami uzupełniania zapasów w sklepach

LS Central

System LS Central jest rozwiązaniem zintegrowanym. Pozwala na zarządzanie wszystkimi obszarami działalności – od centrali i obszaru finansowego, po zarządzanie towarami, magazynami i logistyką, kończąc na kompleksowej obsłudze klienta i sprzedaży we wszystkich sklepach sieci oraz e-commerce. LS Central jest zintegrowany z nowoczesnym systemem ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central, dzięki czemu firma jest zarządzana w jednym ekosystemie.

Oprogramowanie dla sklepów meblowych

Klienci sklepów meblowych są niezwykle wymagający. Oczekują komunikacji w wielu kanałach, poszukują informacji w internecie oraz aplikacjach, ale robią też zakupy w sklepach stacjonarnych. Często ich ścieżka zakupowa zaczyna się w e-commerce, a kończy w sklepie. Klienci oczekują także możliwości personalizacji, dopasowania produktów do własnego gustu czy wnętrza. Aby zapewnić wysoką jakość obsługi klienta, konieczne jest udostępnianie informacji o wszystkich możliwych wariantach, dostępności w poszczególnych lokalizacjach, opcjach dostaw do domu czy okresie oczekiwania.

Oprogramowanie dla sklepów meblowych

Oprogramowanie dla sklepów zoologicznych

Rynek produktów dla zwierząt domowych stale rośnie. Klienci poszukują specjalistycznych karm, produktów do pielęgnacji, zabawek do tresowania czy innych gadżetów. Sklepy muszą zapewnić im nie tylko różnorodność i szeroki wybór, ale także spersonalizowaną obsługę klienta i zapewnić dostęp do informacji o produktach.

Oprogramowanie dla sklepów zoologicznych

Oprogramowanie dla sklepów odzieżowych

Sieci sklepów odzieżowych muszą się mierzyć z długimi okresami realizacji produkcji, cyklami zakupowymi, prognozowaniem popytu i nie tylko. Oprogramowanie dla sklepów odzieżowych pozwoli Ci wprowadzić do sieci strategię omni-channel, a także zintegrować wszystkie kanały sprzedaży i komunikacji, aby Twoi klienci mogli robić zamówienia na dowolnym urządzeniu, jak i w sklepach stacjonarnych.

Oprogramowanie dla sklepów odzieżowych

Oprogramowanie dla sklepów z elektroniką

Rynek urządzeń elektronicznych stale się zmienia. Często pojawiają się nowe modele produktów, zapewniające jeszcze więcej opcji i możliwości. Sklepy muszą dbać o zapewnienie klientom szerokiej oferty i wielu możliwości wyboru. Może się to jednak wiązać z ryzykiem pojawienia się nadmiernych zapasów towarów, które z czasem będzie coraz trudniej sprzedać. Nowoczesne oprogramowanie wesprze Cię w lepszym prognozowaniu popytu, zarządzaniu towarami i ich dystrybucją, a także pozwoli na zwiększenie wskaźnika rotacji.

Oprogramowanie dla sklepów z elektroniką

Oprogramowanie dla sklepów duty free

Sklepy duty free muszą zapewnić swoim klientom wysoką dostępność produktów i szybką obsługę. Jednocześnie są zobowiązane do przestrzegania wielu przepisów związanych z handlem w strefach wolnocłowych. W zależności od kierunku podróży czy narodowości danego klienta, należy zastosować inne limity zakupów, np. alkoholu czy tytoniu. Poznaj system dla sklepów duty free, który pozwoli Ci szybko obsługiwać klientów, wykorzystując automatyczne reguły oraz przeliczając ceny produktów na różne waluty według kursów wymiany walut wyznaczonych przez Bank Centralny.

Oprogramowanie dla sklepów duty free

Weź udział w bezpłatnych konsultacjach! 

Nasz ekspert doradzi Ci w wyborze odpowiedniego oprogramowania do sprzedaży detalicznej.  

Skontaktuj się z nami

Kalkulator systemu ERP

Oblicz cenę wdrożenia systemu LS Retail


    Ile kosztuje system sprzedażowy?
    Wypełnij kalkulator i poznaj cenę! 
    Oblicz

    Kalkulator systemu ERP

    Oblicz cenę wdrożenia systemu LS Retail


      databasecartconstructionmagnifiercrosschevron-downchevron-rightarrow-leftarrow-righttext-align-rightpage-break