LS Nav

Nowoczesne rozwiązanie dla sprzedaży detalicznej

LS Nav - wszechstronne rozwiązanie dla firm

LS Nav to zintegrowany system obsługujący zarówno siedzibę firmy, zaplecze sklepów oraz punkty POS. Dzięki temu, że jest wykorzystywany w całej firmie, umożliwia śledzenie danych, począwszy od momentu zawarcia transakcji w punktach sprzedaży do zarejestrowania w księdze głównej, zapewniając ścisłą kontrolę nad prowadzoną działalnością.

LS Nav został zbudowany w oparciu o system Microsoft Dynamics NAV, co oznacza, że użytkownicy oprogramowania mają dostęp do różnych obszarów Microsoft Dynamics NAV takich jak finanse, sprzedaż, marketing, zarządzanie magazynem i usługi. Microsoft Dynamics NAV zapewnia prostotę użytkowania, szybkie wdrożenie oraz pełne wsparcie bieżących i przyszłych wymagań branży handlowej. System Microsoft Dynamics NAV jest już wykorzystywany jako oprogramowanie ERP przez ponad 160 000 klientów, w tym przez 3 500 firm z branży sprzedaży detalicznej. Podstawą sukcesu Dynamics NAV jako skutecznego rozwiązania ERP są ciągłe działania ukierunkowane na rozwój, które gwarantują jego innowacyjności i wysoką jakość. Koncepcja Dynamics Nav oparta jest na elastyczności i upraszaniu obsługi oprogramowania, a także gwarancji niezawodności.

ls nav
ls nav

Odzież

ls nav

Meble

ls nav

Elektronika

ls nav

Jedzenie

ls nav

Gastronomia

Co zagraża sukcesowi Twojej firmy?

Zbyt wiele systemów - zbyt duże ryzyko. Powstrzymaj spadek sprzedaży i pokonaj wzrost kosztów. Kontroluj swój biznes.

Firmy handlowe często korzystają ze zbyt wielu systemów. Używają osobnych systemów do obsługi tradycyjnych i mobilnych stanowisk kasowych, zarządzania sklepem, zarządzania łańcuchem sprzedaży, księgowością i zapasami. Korzystaj z wiarygodnych danych finansowych. Obniż koszty. Kontroluj stany magazynowe. Powstrzymaj spadek sprzedaży. Nie trać kontroli nad obszarem swoich działań handlowych. Zredukuj ilość prac wykonywanych ręcznie i zduplikowanych procesów. Rozwijaj firmę, zwiększając sprzedaż.

Klienci się ZMIENIAJĄ

Kluczem do SUKCESU jest jak najwcześniejsze zaangażowanie klientów w proces zakupów. Równie ważne jest towarzyszenie klientom zainteresowanym zakupami na każdym etapie. Dlatego należy pomyśleć o możliwościach związanych z wykorzystaniem internetowych portali społecznościowych i ręcznych terminali w sklepach. Czy Twoja firma sprosta tym zadaniom?

Przewodnik po systemie LS Nav

PROSTE I NOWOCZESNE ROZWIĄZANIE DLA SPRZEDAŻY DETALICZNEJ

LS Nav oferuje Ci:

ls navls nav

Centrala

  • Pulpity dla operacji magazynowych
  • Zarządzanie terminalami POS
  • Zarządzanie gotówką
  • Liczenie stanów magazynowych i korekty dzięki prostym arkuszom
  • Uzupełnienie zapasów w sklepie według zapotrzebowania
  • Zamówienia zakupu i zlecenia przesunięcia
  • Historia sprzedaży
  • Rutynowe zamykanie sklepu
  • Przyjęcie oraz pobranie zapasów
  • Elastyczna architektura
  • Zgłoszenie do oferty rabatowej
ls navls nav

Sklep - front

  • Kliknij i obierz
  • Szybka kasa
  • Prosta obsługa
  • Wiele interfejsów użytkownika
  • Obsługa wielu urządzeń POS
  • Wzajemna sprzedaż zapasów
  • Wyszukiwanie zapasu
  • Wydajna wyszukiwarka
  • Zarządzanie członkami w ramach programów lojalnościowych
  • Wiele form płatności
  • Zamówienia specjalne w POS
ls navls nav

Sklep - zaplecze

  • Pulpit operacji sklepowych
  • Zarządzanie POS
  • Zarządzanie środkami pieniężnymi
  • Inwentaryzacja i korekta przy pomocy uproszczonych arkuszy
  • Uproszczone arkusze
  • Uzupełnienia zapasów w sklepie według żądania zapasu
  • Zamówienia zakupu i zlecenia przesunięcia
  • Historia sprzedaży
  • Rutynowe zamykanie sklepu
  • Przyjęcie i pobranie towarów
  • Elastyczna architektura
  • Zgłoszenie do oferty rabatowej
ls navls nav

Urządzenia mobilne

  • Mobilny POS
  • Mobilne aplikacje lojalnościowe
  • Portal lojalnościowy
  • Sklepy internetowe
  • Mobilne zarządzanie zapasami
  • Przyjęcie/Pobranie zapasów
  • Zarządzanie stanami magazynowymi
  • Zmiany stanów magazynowych
  • Zamówienia wg etykiet
  • Zliczanie stanów magazynowych i korekty

Rozwiązania na miarę Twojego biznesu

Dowiedz się więcej o wynikach firmy

Analityka biznesowa sprawia, że każdy zestaw danych staje się cenną informacją. Wyniki analiz udostępniane są przy pomocy standardowych narzędzi takich jak Office i Outlook.

Podejmuj trafniejsze decyzje handlowe

Dzięki lepszym możliwościom w zakresie zakupów i uzupełnień towarów kadra kierownicza, począwszy od siedziby głównej po sklep, może podejmować trafniejsze decyzje na każdym szczeblu działalności.

Skaluj wielkość i zakres działalności

Kontroluj i zarządzaj informacjami ze wszystkich kanałów takich jak sklepy internetowe, mobilne programy lojalnościowe i sklepy stacjonarne oraz danymi dotyczącymi zapasów, nabywców, dostawców, zamówień specjalnych i programów lojalnościowych.

Architektura oparta o jedno oprogramowanie dla sieci handlowych

Najistotniejsze funkcje handlowe są dostępne na poziomie sklepu, siedziby i bezpośrednio dla klienta. Skonsolidowane informacje ze wszystkich kanałów są przekazywane do siedziby głównej w celu uzgodnienia przed zaksięgowaniem ich w księdze głównej. Informacje i programy wygenerowane z siedziby są z kolei przekazywane do wszystkich kanałów w celu aktualizacji  i przetwarzania.

MOBILNY POS

Handel coraz bardziej mobilny

Nowoczesne systemy POS zapewniają swobodę w zarządzaniu firmą handlową. Dzięki rozwiązaniu LS Mobilny POS można przenieść działalność w dowolne miejsce. POS działa na tabletach i innych urządzeniach mobilnych takich jak iPhone. Z aplikacji można zatem korzystać wszędzie, zarówno w sklepie jak i w drodze. Umożliwia akceptację płatności kartą i paragonów dostarczanych mailem z każdego miejsca. Gwarantuje to niezwykłą elastyczność w prowadzeniu firmy.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Zarządzanie członkami programów lojalnościowych i marketing

Funkcjonalność zarządzania członkami programów lojalnościowych umożliwia wdrożenie programów, a tym samym lepszą współpracę z klientami. Ułatwia to sprzedawcom identyfikację potencjalnych klientów i nawiązywanie relacji poprzez śledzenie ich reakcji i zachowań zakupowych. System umożliwia członkom łatwe przystąpienie do programów. Klienci mają możliwość pobrania aplikacji na urządzenie mobilne bądź skorzystania z portalu lojalnościowego. Od momentu rejestracji klienci korzystają z wielu zalet programu lojalnościowego. Podczas zakupów gromadzą punkty, które umożliwiają im nabycie towarów na promocyjnych zasadach. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej są również informowani o specjalnych ofertach opracowanych pod kątem ich zainteresowań, i preferencji na podstawie historii zakupów.

Aplikacja mobilna informuje klientów również o lokalizacji sklepów, umożliwia przeglądanie dostępnych produktów, pozwala śledzić historię zakupów, a także składać zamówienia.

LS Nav Hospitality
system retail

Handel elektroniczny, Zamówienie specjalne, Kliknij i obierz

Dzięki funkcjonalności LS Nav Special Orders (Zamówienia Specjalne) klienci mogą składać zamówienia na towary skonfigurowane według własnych preferencji takie jak sofy z wybraną tapicerką, czy też specjalnie zaprojektowana odzież, komputery, sprzęt elektroniczny, okulary lecznicze i inne. Zamówienia specjalne są wykorzystywane nie tylko w przypadku konfigurowalnych towarów.

Wprowadza się je na POS lub poprzez zamówienie sprzedaży w centralnej bazie danych. Zamówione zapasy są wyszukiwane w różnych lokalizacjach i magazynach. Można je pobrać bezpośrednio w sklepie lub z magazynu, lub od dostawcy. Dostawy są realizowane w elastyczny sposób. Przy pomocy funkcji Kliknij i odbierz klienci mogą wybrać dostawę do domu, odbiór towaru w sklepie lub magazynie. Istnieje również możliwość skonfigurowania zaliczki wymaganej dla zamówień specjalnych. Mobilna aplikacja lojalnościowa, funkcjonalność handlu elektronicznego wraz z funkcją Kliknij i odbierz umożliwiają klientom składanie zamówień na urządzeniach mobilnych z każdego miejsca: z domu, z pracy, czy szkoły.

Uzupełnianie zapasów

  • Zwiększenie sprzedaży
  • Minimalizacja zapasów
  • Maksymalizacja zysków i sprzedaży z metra kwadratowego
  • Odpowiedni produkt w odpowiednim miejscu i czasie

Jedną z koncepcji, na których bazuje LS Nav jest funkcjonalność alokacji i uzupełnień, dzięki której odpowiednie produkty trafiają w odpowiednie miejsce we właściwym czasie. LS Nav obsługuje wiele metod uzupełniania zapasów takich jak like-for-like czy też min/max. Możliwa jest również ręczna obsługa procesu. W planowaniu zapotrzebowania LS Nav wykorzystywane są zaawansowane technologie umożliwiające przewidywanie sprzedaży dla każdego sklepu oraz odpowiednie planowanie zapasów. W efekcie oznacza to, że każdy sklep będzie posiadał tylko niezbędną ilość zapasów, co w efekcie oznacza optymalizację stanów magazynowych. LS Nav umożliwia również monitorowanie poziomu środków zainwestowanych w produkty w czasie cyklu sprzedaży. Wykorzystywana do tego celu funkcja Open-to-Buy w połączeniu z planowaniem alokacji zapewnia sprzedawcom kontrolę nad asortymentem produktów dostępnych w sklepie. Wydajność dostawców monitorowana jest na podstawie parametrów takich jak dochodowość oraz rozbieżności pomiędzy zamówieniami, dostawami i fakturami.

system retail
system retail

OFERTY I CENY

Efektywne zarządzanie sprzedażą i cenami

LS Nav to pakiet narzędzi wspomagających efektywne zarządzanie sprzedażą i cenami. Cena towaru może zależeć od dnia sprzedaży, okresu lub środka płatniczego. Można ją zmieniać w zależności od sklepu, klienta lub obu tych zmiennych. LS Nav obsługuje wiele ofert specjalnych i promocji, w tym sprzedaż zestawów, rabaty oraz oferty typu multibuy i mix & match. Program generuje odpowiednie oferty zgodnie z ustawieniami zdefiniowanymi dla takich parametrów jak ilości, nabywcy, grupy lojalnościowe, środki płatnicze, kupony lub kwoty transakcji. Ponieważ LS Nav obsługuje wiele kombinacji parametrów, dla każdego zapasu można zdefiniować wiele aktywnych promocji.

ZARZĄDZANIE INSTORE

Elastyczna architektura systemu

Pracownicy sklepów oczekują, aby funkcjonalność systemu była rozbudowana, a obsługa procesów - prosta i efektywna. W LS Nav dla użytkowników stworzono predefiniowane role. Upraszcza to pracę, zapewniając użytkownikowi szybki dostęp tylko do istotnych dla niego informacji i funkcjonalności. Dzięki mobilności i funkcjom dotykowym LS Nav pozwala użytkownikom poruszać się po firmie. Mogą wykonywać swoje codzienne obowiązki, pracując z tabletem w dowolnym miejscu w sklepie. Oprogramowanie współpracuje ze wszystkimi powszechnie dostępnymi tabletami.

LS Nav InStore Mangement bazuje na arkuszach, w których użytkownik w prosty sposób może konfigurować procesy. Na postawie arkuszy program automatycznie wypełnia dane transakcyjne, eliminując tym samym błędy i ręczne wprowadzanie informacji oraz skracając czas przetwarzania danych.

system retail

Kontrola zapasów

Oprogramowanie InStore zawiera narzędzia, które upraszczają proces kontroli zapasów. Umożliwia zaplanowanie przepływu zapasów w czasie, dzięki czemu zapasy są uzupełniane na bieżąco, a obroty utrzymują się na optymalnym poziomie. Operacje, w przypadku których szybkość przetwarzania ma szczególne znaczenie takie jak przyjęcie, pobranie, zamawianie i inwentaryzacja, obsługiwane są przy pomocy aplikacji mobilnej (Mobile Inventory App) z wykorzystaniem wydajnych skanerów kodów kreskowych. Wszystkie procesy obsługi zapasów realizowane są na zapleczu (PC lub tablecie) i na urządzaniach z zainstalowaną aplikacją Mobile Inventory.

Zarządzanie personelem

Do rejestracji czasu pracy wykorzystywane są terminale POS lub inne rejestratory czasu. Zadaniem kierownika jest monitorowanie i zatwierdzanie wszelkich odchyleń od zaplanowanych harmonogramów. Efektywne planowanie zmian i harmonogramów przekłada się na bezproblemową pracę sklepów. Dzięki systemowi personel jest na bieżąco informowany o zaplanowanych zmianach.

system retail

DATA REPLICATION

Wydajna replikacja danych

LS Nav zawiera zintegrowany moduł, który wspomaga komunikację i wymianę danych pomiędzy siedzibą, sklepami i punktami POS. Rozwiązanie LS Nav Data Director (Menedżer danych) umożliwia szybką wymianę danych pomiędzy różnymi bazami danych w sieci. Dzięki kompresji danych, transmisja przebiega szybciej. Wymagania dotyczące dostępnego pasma są również mniejsze, co jest istotne dla firm handlowych działających w różnych regionach i krajach. LS Nav posiada wbudowane funkcje harmonogramowania, dzięki którym proces replikacji może odbywać się na bieżąco bądź zgodnie z predefiniowanym harmonogramem.

LS OMNI

Sprawniejsza obsługa w punktach sprzedaży

Rozwiązania mobilne, internetowe oraz system NAV umożliwiają zakupy z dowolnego miejsca w dowolnym czasie LS Omni to nowa, niezwykła funkcja LS Nav, która umożliwia klientom sprawne zakupy dzięki najnowszym rozwiązaniom internetowym i mobilnym.

LS POS

POS, a nie tylko punkt sprzedaży

Korzystaj z potencjału dostępu do przejrzystych informacji. LS POS to niezawodna aplikacja wyposażona w graficzny interfejs użytkownika dla punktów sprzedaży, która umożliwia szybką obsługę procesów. Działa w każdym środowisku handlowym, począwszy od pojedynczych sklepów po sieci składające się z setek placówek.

LS BI

Analityka biznesowa

LS BI to skalowalne, niezawodne i wydajne narzędzie umożliwiające przygotowanie wszechstronnych analiz i raportów. Dostarcza ono pracownikom firmy informacji niezbędnych do podjęcia skutecznych działań i decyzji oraz wdrożenia wydajniejszych procesów.

Oblicz koszt wdrożenia systemu w Twoim sklepie

TOP