IT.integro

Misja i specjalizacja

IT.integro istnieje na polskim rynku od ponad 25 lat. Jest strategicznym Partnerem Microsoft Dynamics NAV i LS Retail w Polsce, współpracując w zakresie efektywnej edukacji rynku na temat zintegrowanych systemów informatycznych oraz wdrażając najpopularniejszy system ERP z rodziny produktów Microsoft – Dynamics NAV, z którego korzysta już 120.000 firm na całym świecie.

Osiągnięcia w sprzedaży oraz promocji systemu Microsoft Dynamics NAV w Polsce i Europie zaowocowały następującymi wyróżnieniami:

  • Finalist for Microsoft Dynamics Regional Partner of the Year  (CEE) – 2016
  • President’s Club for Microsoft Dynamics – 2010, 2015, 2016
  • Inner Circle for Microsoft Dynamics – 2010, 2015
  • Partner Roku Microsoft – 2008 – 2016
  • Microsoft Partner Gold Enterprise Resource Planning – od 2008
it.integro
IT.integro
IT.integro
IT.integro
it.integro

Spółka od lat wdraża systemy zarządzania sprzedażą w branży retail, dzięki czemu stała się kluczowym Partnerem LS Retail w Polsce. Podobnie jak w przypadku systemu Microsoft Dynamics NAV, angażuje się nie tylko w realizacje projektów w firmach detalicznych, ale również w edukowanie rynku i wdrażanie innowacji.

W 2017 roku jako jedyna firma w Polsce otrzymała tytuł:

LS retail platinum partner

LS Retail Platinum Partner 2017 za szczególne osiągnięciami w ramach sieci partnerskiej, w zakresie sprzedaży, obsługi oraz wsparcia klientów, korzystających z rozwiązań LS Retail.

IT.integro specjalizuje się we wdrożeniach projektów wdrożeniowych informatycznych systemów wspierających zarządzanie. Jest liderem oraz ekspertem w dziedzinie produktów Microsoft oraz rozwiązań dla sklepów detalicznych LS Retail. Misją firmy jest poszerzanie świadomości przedsiębiorców na temat nowoczesnych rozwiązań dla biznesu, edukowanie rynku oraz wdrażanie innowacji.

Historia i opis działalności

IT.integro istnieje na rynku od 1991 roku. Początkowo firma wchodziła w skład holdingu Optimus S.A., jednak wraz z rozwojem, ukierunkowała swoje działania na wdrożenia zintegrowanych rozwiązań informatycznych. W 1997 roku, jako pionier na polskim rynku, zapoczątkowaliśmy wdrożenia systemu ERP - Navision Software, dzisiaj znanego pod nazwą Microsoft Dynamics NAV. W 2002 właścicielem systemu została firma Microsoft i od tego roku rozpoczęliśmy ścisłą współpracę, która zaowocowała wieloma sukcesami i wyróżnieniami.

W 2011 roku, IT.integro, jako wiodący Partner Dynamics NAV, stworzył własny kanał partnerski o nazwie IT.integro ERP Master League.

Obecnie firmę tworzy:

ls nav

>100

specjalistów

70

konsultantów ERP

9

zespołów projektowych

18

specjalistów działu technicznego oraz wsparcia Help Desk

Spółka przeprowadziła już ponad 300 wdrożeń i 750 projektów. Od 20 lat wspiera pracę ponad 4.000 użytkowników systemu Microsoft Dynamics NAV. Wśród klientów znajdują się zarówno duże, międzynarodowe i wielooddziałowe firmy, jak i średniej wielkości polskie przedsiębiorstwa. Firma posiada rozwiązania dla każdej branży: dystrybucja, produkcja, finanse, logistyka, retail.

Spółka IT.integro przeprowadziła 60 zagranicznych wdrożeń systemu Microsoft Dynamics NAV w 47 krajów na całym świecie.

Swoim klientom oferuje szereg usług z zakresu wdrożeń systemu Microsoft Dynamics NAV, ale również służy wsparciem technicznym, doradztwem oraz prowadzimy szkolenia. Posiada wykwalifikowane, profesjonalne zespoły konsultanckie, a także specjalistyczny dział wsparcia technicznego oraz Help Desk.

ls nav

Zakres i kierunki rozwoju IT.integro

IT.integro od ponad 20 lat współpracuje z Microsoft w zakresie edukacji przedsiębiorców na temat metod efektywnego zarządzania organizacją oraz systemów ERP. Podobnie od wielu lat promuje rozwiązania dla sieci sklepów detalicznych duńskiej firmy LS Retail. Dzięki zdobytej wiedzy oraz doświadczeniu, stał się ekspertem na rynku, zyskując tytuł lidera. Tym samym firma stała się najbardziej zaufanym partnerem wdrażającym Microsoft Dynamics NAV i system LS Retail w Polsce.

Doświadczenie i referencje IT.integro

Firma IT.integro od wielu lat realizuje wdrożenia systemów wspierających sprzedaż w polskich i zagranicznych firmach w branży handlowo-dystrybucyjnej. Wśród wspieranych przez nas marek znajdują się m.in. Marketing Investment Group, Cross Jeans, Solar Ltd., Kiko Milano, Westwing, Egmont Publishing, Pentel Sp. z o.o., Rajapack, Markslojd Sp. z o.o., Uniscale, Farutex, Dax Cosmetics, Maro, Chocolissimo, Trio Line, etc. Wśród zagranicznych firm handlowych wdrażaliśmy w Asics EMEA, DLF Trifolium, AVK Group, Kvik A/S, etc.

ls nav
ls nav

Projekt wdrożenia systemu Microsoft Dynamics NAV i LS Retail w niemieckiej sieci sklepów Cross Jeans GmbH

 

Cross Jeanswear to turecka marka odzieżowa, która należy do Cross Jeans Pazarlama ve Ticaret A.S. z siedzibą w Turcji. Firma posiada sklepy w Turcji, Austrii, Czechach, w Niemczech, na Węgrzech, w Luksemburgu, w Holandii, w Belgii, w Polsce, na Słowacji oraz w Szwajcarii. Na europejskim rynku marka rozwija swoją działalność od lat 70-tych.

Rozwiązanie wdrożono dla 24 użytkowników i objęło finanse, sprzedaż, zakupy, magazyn. Dodatkowo wdrożono narzędzia do raportowania (Business Intelligence) Targit, raporty sprzedaży Daily Sales (raport dotyczący sprzedaży) oraz Profitability (raport określający sprzedaż względem kosztów) a także  LS Retail w niemieckiej sieci sklepów. Wdrożenie trwało 5 miesięcy.

Głównym celem wdrożenia był wzrost sprzedaży detalicznej oraz umocnienie marki Cross Jeans w Europie, poprzez otwarcie nowych sklepów. Strategicznym celem była implementacja i optymalizacja funkcji dostępnych w LS Retail, takich jak akcje promocyjne, vouchery, karty podarunkowe etc.

Cross Jeans zdecydował się zamienić moduł Trimit na LS Retail ze względu na ograniczoną, dostępną funkcjonalność. Cross Jeans oczekiwał systemu, który byłby w pełni zintegrowany z Microsoft Dynamics NAV oraz gwarantował kompletne zarządzanie sprzedażą detaliczną – rozwiązania, które pozwala śledzić i modyfikować efekty kampanii promocyjnych, a także mierzyć ich efektywność.

Cross Jeans wymagało także stworzenia centralnego magazynu zapasów dla 3 krajów - Polski, Turcji i Niemiec oraz integracji poprzez EDI z hurtowymi nabywcami. Firma spodziewała się, że rozwiązanie LS Retail poprawi proces obsługi klienta przesyłek.

ls nav
ls nav

Kolejnym celem, jaki postawiła sobie firma była potrzeba wdrożenia właściwego raportowania. Cross Jeans w tym celu wybrał system rozwiązanie Business Intelligence – Targit.

Dzięki wdrożeniu systemów Microsoft Dynamics NAV oraz LS Retail, Cross Jeans osiągnął zakładane cele oraz odniósł szereg korzyści, takich jak przejęcie pełnej kontroli nad procesami oraz transakcjami, szybsza realizacja sprzedaży, lepsza jakość danych dzięki rozwiązaniom Business Intelligence, ściślejsza współpraca z siedzibą główną, lepsza komunikacja z detalistami i sprzedawana hurtowymi, możliwość śledzenia i prawidłowej analizy działań marketingowych oraz optymalizacja poziomu zapasów.

IT.integro przeprowadzała wdrożenia systemu LS Retail w:

Centrali Solar Company S.A. (wdrożenie w Polsce)

Pierwszym etapem standaryzowania procesów realizowanych w SOLAR oraz wymiany danych między sklepami a centralą było wdrożenie systemu Microsoft Dynamics NAV. Objęło ono działy księgowości, sprzedaży, produkcji, zakupów. Wdrożenie objęło 60 użytkowników. Partner wdrożeniowy stworzył interfejs pozwalający na integrację systemu ERP centrali SOLAR z systemem POS używanym w sklepach tej marki. W tym zakresie firma także planuje znaczące zmiany i nosi się z zamiarem wdrożenia w sklepach oprogramowania LS Retail wspomagającego zarządzanie sklepami, wymianę danych z centralą, a także obsługę terminali POS.

ls nav
ls nav

Polskiej sieci sklepów Kiko (wsparcie w Polsce)

Należąca do grupy Percassi, spółka KIKO Milano to popularna włoska marka posiadająca ponad 500 sklepów w Europie. Polska była pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym KIKO otworzyła swoją sieć. W większości swoich salonów KIKO Milano używa zbudowanego w oparciu o Microsoft Dynamics NAV oprogramowania LS Retail. Otwierając nowe salony w Polsce, firma Percassi skorzystała z rekomendacji centrali LS Retail, która wskazała IT.integro jako partnera wdrożeniowego wyróżnionego tytułem LS Retail Gold Partner. IT.integro jest również dostawcą polskiej wersji językowej oraz polskiej funkcjonalności LS Retail zapewniającej pełną zgodność systemu z wymaganiami Ministerstwa Finansów. Współpraca z Percassi obejmowała nie tylko samo wdrożenie systemu, ale również doradztwo w zakresie uruchomienia salonów w Polsce i fiskalizacji kas rejestrujących. Wdrożenie LS Retail dla sieci salonów KIKO koncentrowało się na lokalizacji językowej specyficznych modyfikacji systemu wprowadzonych przez Percassi oraz przygotowaniu modułu do obsługi drukarek fiskalnych. IT.integro przeprowadziła również kontrolę zgodności procesów realizowanych w salonach z procesami centrali. W trakcie wdrożenia opracowano niezbędny interfejs i przyciski dla stanowisk kasowych, a także parametry wydruku faktur fiskalnych, paragonów oraz raportów dobowych. Nasza firma pośredniczyła również w zakupie drukarek fiskalnych oraz przeprowadziła testy zainstalowanych urządzeń.

Kvik A/S (wsparcie międzynarodowe)

Kvik A/S to duńska firma działająca w branży meblarskiej. Firma posiada 130 sklepów na całym świecie. Od wielu lat organizacja korzysta z systemu Microsoft Dynamics NAV w obszarze produkcji oraz zarządzania sprzedażą w sklepach detalicznych. Zadaniem IT.integro było wsparcie wdrożenia rozwiązań w Kvik w Danii, Norwegii, Belgii oraz Finlandii. IT.integro była odpowiedzialna za przygotowanie baz danych do migracji oraz ich połączenie, opracowanie lokalnych wersji językowych dla Microsoft Dynamics NAV oraz modyfikacji. Zadaniem spółki była również integracja systemu ERP z LS Retail – rozwiązaniem, które zapewnia standaryzację danych pomiędzy punktami POS w sklepach Kvik. Dodatkowo, IT.integro wdrożyła zestaw jednolitych rozwiązań i procedur dla efektywnego zarządzania zmianą i wersjami wśród wszystkich oddziałów. Liczne kastomizacje wdrożone na życzenie klienta są dostępne we wszystkich oddziałach.

ls nav
ls nav

Sklepie stacjonarnym Westwing (wdrożenie w Polsce)

IT.integro wdrażała oprogramowanie LS Nav w pierwszym, stacjonarnym sklepie Westwing, który swoją siedzibę ma w Warszawie. Celem wdrożenia było usprawnienie procesów sprzedażowych oraz integracja systemów finansowych i magazynowych ze sprzedażą. Centrali oraz sieci duńskich sklepów

TOP