sprzedaż detaliczna

W poniższym artykule zostaną omówione cztery filary cyfrowej transformacji oraz narzędzia Microsoft Dynamics, które pozwalają na nowo odpowiedzieć na pytanie, czym jest sprzedaż detaliczna. Na przykładzie liderów branży przedstawimy, w jaki sposób innowacyjne technologie mogą pomóc twojej organizacji uzyskać znaczące wyniki. Zaangażowanie klientów W erze cyfrowych zakupów, sprzedawcy przyzwyczaili konsumentów do otrzymywania rekomendacji i ofert

branża detaliczna

Pojawienie się przełomowych i nowatorskich technologii zainicjowało ogromne zmiany w branży handlu detalicznego. Zmiany te stanowią nie tylko szansę, ale i wyzwania dla przedsiębiorców stojących przed koniecznością wpasowania się w krajobraz sprzedaży detalicznej poddawany ciągłym przeobrażeniom. Wpływa na handel detaliczny, ma globalny rynek e-commerce, warty 2,3 bilionów dolarów, a także rosnąca liczba świadomych i wymagających

przyszłość branży retail

Zmiany w branży sprzedaży detalicznej następują znacznie szybciej niż w innych sektorach gospodarki. Przedsiębiorcy są świadomi, iż wkraczają w erę cyfrowej transformacji, która obejmuje swoim zasięgiem zarówno małe, rodzinne sklepiki, jak i duże sieci handlowe. Kluczem do sukcesu branży retail jest chmura obliczeniowa. Platforma łącząca możliwości nowoczesnych systemów, jak Microsoft Dynamics NAV z najnowszymi osiągnięciami

lojalność klientów

Alergie pokarmowe stają się powszechne na całym świecie. Dotyczą one obecnie ponad 15 milionów Amerykanów i 17 milionów Europejczyków. Paradoksalnie, mogą stać się zjawiskiem, które pozwoli restauratorom na zbudowanie silnej bazy lojalnych klientów. Nowe trendy w branży gastronomicznej Na całym świecie wzrasta liczba różnego typu alergii. Od 1997 do 2011 liczba przypadków zachorowań u dzieci

Wizerunek marki

Strategia marki jest kluczowym elementem budowy wizerunku sklepu detalicznego. Chcąc zdobyć grupę lojalnych klientów, należy starannie przemyśleć jakie skojarzenia, odczucia i przekonania powinna budzić marka. Zanim rozpoczniesz wdrażanie koncepcji, poznaj 6 niezawodnych sposobów, wspierających budowę wizerunku marki  w sieci sklepów. Wizerunek marki To w jaki sposób marka będzie odbierana przez klientów determinuje jej rozwój bądź

sklepy stacjonarne

Sklepy stacjonarne przegrywają rywalizację ze sklepami internetowymi? W ostatnich latach obserwuje się dynamicznie rosnącą konkurencję na rynku sieci handlowych i sprzedaży detalicznej. Wielu detalistów obawia się spadku sprzedaży i utraty klientów wynikających z coraz większej popularności zjawiska showroomingu. Klienci coraz częściej oglądają i testują produkty w sklepie tradycyjnym z zamiarem nabycia ich w sklepie internetowym.

TOP