zarządzanie siecią handlową

Zarządzanie siecią handlową oraz sklepami detalicznymi to bardzo złożony proces, który wymaga odpowiedniego, zaawansowanego oprogramowania. Jego wybór bezpośrednio wpływa na realizacje działań i procesów w firmie nawet na 10 lat. Pomimo ogromnej skali, tylko niewielka ilość firm przywiązuje rolę do tego, by w procesie wyboru i selekcji systemu uczestniczyli zaufani pracownicy oraz eksperci, by wszelkie

LS Central Diamond Partner

IT.integro otrzymała wyróżnienie LS Central Diamond Partner 2020, które jest najwyższym uhonorowaniem dla partnerów LS Retail, a tym samym znalazła się w gronie firm o największym poziomie sprzedaży, realizujących wdrożenia rozwiązania dla handlu detalicznego. IT.integro z tytułem LS Central Diamond Partner IT.integro istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych. Jest głównym partnerem zarówno LS

retail

Ponad 75% uczestników badania przeprowadzonego przez World Retail Congress uważa, że jednym z najważniejszych zadań liderów branży retail jest podejmowanie strategicznych decyzji w oparciu o rzetelne i wiarygodne dane. Jednocześnie zaledwie 33% z nich jest zdania, że osoby zarządzające przedsiębiorstwem rzeczywiście w ten sposób wykonują swoje zadania. Na czym polega proces podejmowania decyzji w handlu

sprzedaż detaliczna

W poniższym artykule zostaną omówione cztery filary cyfrowej transformacji oraz narzędzia Microsoft Dynamics, które pozwalają na nowo odpowiedzieć na pytanie, czym jest sprzedaż detaliczna. Na przykładzie liderów branży przedstawimy, w jaki sposób innowacyjne technologie mogą pomóc twojej organizacji uzyskać znaczące wyniki. Zaangażowanie klientów W erze cyfrowych zakupów, sprzedawcy przyzwyczaili konsumentów do otrzymywania rekomendacji i ofert

branża detaliczna

Pojawienie się przełomowych i nowatorskich technologii zainicjowało ogromne zmiany w branży handlu detalicznego. Zmiany te stanowią nie tylko szansę, ale i wyzwania dla przedsiębiorców stojących przed koniecznością wpasowania się w krajobraz sprzedaży detalicznej poddawany ciągłym przeobrażeniom. Wpływa na handel detaliczny, ma globalny rynek e-commerce, warty 2,3 bilionów dolarów, a także rosnąca liczba świadomych i wymagających

przyszłość branży retail

Zmiany w branży sprzedaży detalicznej następują znacznie szybciej niż w innych sektorach gospodarki. Przedsiębiorcy są świadomi, iż wkraczają w erę cyfrowej transformacji, która obejmuje swoim zasięgiem zarówno małe, rodzinne sklepiki, jak i duże sieci handlowe. Kluczem do sukcesu branży retail jest chmura obliczeniowa. Platforma łącząca możliwości nowoczesnych systemów, jak Microsoft Dynamics NAV z najnowszymi osiągnięciami

TOP