przyszłość branży retail

Zmiany w branży sprzedaży detalicznej następują znacznie szybciej niż w innych sektorach gospodarki. Przedsiębiorcy są świadomi, iż wkraczają w erę cyfrowej transformacji, która obejmuje swoim zasięgiem zarówno małe, rodzinne sklepiki, jak i duże sieci handlowe. Kluczem do sukcesu branży retail jest chmura obliczeniowa. Platforma łącząca możliwości nowoczesnych systemów, jak Microsoft Dynamics NAV z najnowszymi osiągnięciami

lojalność klientów

Alergie pokarmowe stają się powszechne na całym świecie. Dotyczą one obecnie ponad 15 milionów Amerykanów i 17 milionów Europejczyków. Paradoksalnie, mogą stać się zjawiskiem, które pozwoli restauratorom na zbudowanie silnej bazy lojalnych klientów. Nowe trendy w branży gastronomicznej Na całym świecie wzrasta liczba różnego typu alergii. Od 1997 do 2011 liczba przypadków zachorowań u dzieci

Wizerunek marki

Strategia marki jest kluczowym elementem budowy wizerunku sklepu detalicznego. Chcąc zdobyć grupę lojalnych klientów, należy starannie przemyśleć jakie skojarzenia, odczucia i przekonania powinna budzić marka. Zanim rozpoczniesz wdrażanie koncepcji, poznaj 6 niezawodnych sposobów, wspierających budowę wizerunku marki  w sieci sklepów. Wizerunek marki To w jaki sposób marka będzie odbierana przez klientów determinuje jej rozwój bądź

sklepy stacjonarne

Sklepy stacjonarne przegrywają rywalizację ze sklepami internetowymi? W ostatnich latach obserwuje się dynamicznie rosnącą konkurencję na rynku sieci handlowych i sprzedaży detalicznej. Wielu detalistów obawia się spadku sprzedaży i utraty klientów wynikających z coraz większej popularności zjawiska showroomingu. Klienci coraz częściej oglądają i testują produkty w sklepie tradycyjnym z zamiarem nabycia ich w sklepie internetowym.

handel detaliczny

IT.integro wspomaga rozwój sieci salonów KIKO jako największy w Polsce dostawca usług wdrożeniowych w zakresie oprogramowania dla sieci handlowych – LS Retail. Należąca do grupy Percassi, spółka KIKO Milano to popularna włoska marka posiadająca ponad 500 sklepów w Europie. Polska jest pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym KIKO otwiera swoją sieć. W większości swoich

handel detaliczny

Trendy w retail szybko się zmieniają. Podobnie jak rynek i oczekiwania klientów. Aby przetrwać ewolucję, zapewniając firmie wysoką sprzedaż oraz zadowolenie klientów należy sprostać stawianym wyzwaniom. W artykule opisaliśmy 5 kluczowych wyzwań, stojących przed detalistami we współczesnym świecie. 1. Klientów nie nabierzesz Internet wyedukował klientów, dzięki czemu stali się bardziej świadomi. Wiedzą czego szukają, znają

TOP