6 wskazówek, dzięki którym podniesiesz zyski sklepów stacjonarnych

Tematyka

W ostatnich latach obserwuje się dynamicznie rosnącą konkurencję na rynku sieci handlowych i sprzedaży detalicznej. Wielu detalistów obawia się spadku sprzedaży i utraty klientów wynikających z coraz większej popularności zjawiska showroomingu. Klienci coraz częściej oglądają i testują produkty w sklepie tradycyjnym z zamiarem nabycia ich w sklepie internetowym. W przewodniku znajdą Państwo między innymi:

Strategie sklepów stacjonarnych

Wśród najczęstszych strategii, które wykorzystywane są przez przedsiębiorców znajdują się m.in. personalizacja, model zakupów kliknij i odbierz, integracja z social media czy cyfryzacja procesów sprzedażowych.

Jak stworzyć spójny wizerunek marki?

Aby przyciągnąć szerokie grono lojalnych klientów, niezbędne będzie opracowanie koncepcji marki, która jest nie tylko atrakcyjna i oryginalna, ale przede wszystkim charakteryzuje się spójnością działań we wszystkich obszarach działalności.

Świadomość wyzwań branżowych

Przed branżą hotelarsko-gastronomiczna, usługową i handlem detalicznym stoją rozmaite wyzwania. Jeśli zarządzanie firmą łączącą kilka obszarów działalności ma przebiegać sprawnie, niezbędne będą znajomość specyfiki poszczególnych branż oraz gotowość do zmierzenia się z trudnościami mogącymi się pojawiać w każdej z nich.

Jak pozyskać lojalność klientów?

Kiedy klienci poznają i pokochają Twoją markę za świetną obsługę, wysoką jakość świadczonych usług oraz znakomitą organizację, warto pomyśleć o nagrodzeniu ich lojalności i zachęcić do tego, aby wrócili po więcej. Jak to zrobić?

Jak przyciągnąć uwagę odbiorców?

Nieważne jak świetny jest produkt, który sprzedajesz oraz poziom obsługi, który gwarantujesz swoim odbiorcom. Z całą pewnością, znajdzie się grupa klientów niezainteresowanych Twoją ofertą, która nie zdecydowała się do tej pory na odwiedzenie Twojego sklepu.

System zaprojektowany z myślą o Twoim biznesie

Oprogramowanie LS Retail jest kompletnym rozwiązaniem typu „all-in-one”, pozwalającym na efektywne zarzadzanie przedsiębiorstwem. Jest ono w pełni zintegrowane z kompleksowym systemem Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV). Oprogramowanie LS Retail powstało z myślą o sklepach i sieciach detalicznych, hotelach, restauracjach oraz stacjach paliw. Jego celem jest optymalizacja procesów handlowych i biznesowych, podniesienie poziomu przychodów oraz satysfakcji klientów.

Zagrożenia i wyzwania dla handlu

Sklepy i sieci detaliczne

Zagrożenia i wyzwania dla handlu

Stacje paliw

Zagrożenia i wyzwania dla handlu

Restauracje

Zagrożenia i wyzwania dla handlu

Hotele

Masz pytania? My znamy odpowiedzi!

Telefon

+48 61 861 43 51

Adres e-mail

Partnerzy wydania:

TOP