Przewodnik dla branży retail

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki promocjom i rabatom?

4 najpopularniejsze strategie promocyjne

Dlaczego warto pobrać przewodnik?

Różnego typu promocje i rabaty to powszechnie stosowana strategia sprzedawców detalicznych. Jeśli jest odpowiednio zaplanowana i zarządzana, może przynieść sklepom ogromne zyski, grupę nowych i lojalnych klientów oraz zbudować pożądany wizerunek marki. Jednak bardzo łatwo można osiągnąć przeciwne efekty, narażając swoją markę i produkty na utratę wartości.

Jaką rolę spełniają promocje i rabaty w strategii sklepów detalicznych

Jak przygotować się do działań promocyjnych

Jak szybko pozyskiwać nowych klientów

Jak zatrzymać dotychczasowych klientów

W jaki sposób zwiększyć liczbę klientów powracających

Jak zoptymalizować ofertę swojego sklepu

System zaprojektowany z myślą o Twoim biznesie

Oprogramowanie LS Retail jest kompletnym rozwiązaniem typu „all-in-one”, pozwalającym na efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem. Jest ono w pełni zintegrowane z systemami ERP jak Microsoft Dynamics NAV. Oprogramowanie LS Retail powstało z myślą o sklepach i sieciach detalicznych, hotelach, restauracjach oraz stacjach paliw. Jego celem jest optymalizacja procesów handlowych i biznesowych, podniesienie poziomu przychodów oraz satysfakcji klientów.

Zagrożenia i wyzwania dla handlu

Sklepy i sieci detaliczne

Zagrożenia i wyzwania dla handlu

Stacje paliw

Zagrożenia i wyzwania dla handlu

Restauracje

Zagrożenia i wyzwania dla handlu

Hotele

Z rozwiązania korzystają:

Masz pytania? My znamy odpowiedzi!

Telefon

+48 61 861 43 51

office@IT.integro.pl

Partnerzy wydania:

TOP