Sklepy meblowe od dekady regularnie się rozwijają. Wysoki popyt i zmieniające się na przestrzeni lat preferencje zakupowe konsumentów oznaczają dla sprzedawców zarówno ogromną szansę na rozwój biznesu, jak i konieczność sprostania nowym wyzwaniom.
Obecnie klienci branży to przede wszystkim ludzie młodzi, dobrze zaznajomieni z technologią oraz preferujący minimalizm. Korzystają i z tradycyjnych sklepów stacjonarnych, i platform online, poszukując mebli, które nie tylko spełnią cechy funkcjonalne, ale odzwierciedlą ich indywidualizm i własny pomysł na swoją przestrzeń. Niestandardowe, unikalne formy i specjalne zamówienia niedostępne w magazynach to coraz częstsze wyzwanie stawiane przed firmami meblowymi. Ich właściciele zdają sobie sprawę z tego, że muszą oferować wielokanałowe zakupy i nowe doświadczenia, by dotrzeć do nowych pokoleń konsumentów, stworzyć świadomość marki i pozostać konkurencyjnymi na rynku.
W pełni zintegrowany system LS Retail zintegrowany z systemem ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central może wspomóc Twój biznes w sprostaniu teraźniejszym i przyszłym oczekiwaniom konsumenckim. Oprogramowanie pomoże ci zwiększyć marże, poprawić płynność operacji wykonywanych na magazynie i sklepie, czy usprawnić pracę terminali POS. Spełnij założone wymagania i przyciągnij wiernych klientów wykorzystując nowoczesną technologię dla branży retail.
Dzięki rozwiązaniom programowym LS Retail możesz łatwo i szybko zarządzać dostępnością towarów, a także szacować ich optymalne uzupełnienie. Sprzedaż, zamówienia i wiele innych operacji jest synchronizowanych i aktualizowanych w systemie w czasie rzeczywistym. Dzięki temu dysponujesz pełnym wglądem w to, co aktualnie dzieje się w Twoim sklepie meblowym czy na magazynie. Automatycznie gromadzone dane minimalizują błędy ludzkie - oceniaj zatem bieżącą sytuację na podstawie w pełni poprawnych informacji!
Zarządzaj niestandardowymi zamówieniami i towarami niedostępnymi na magazynie za pomocą łatwego w użyciu i prostego do nauczenia interfejsu POS. Spełniaj potrzeby swoich klientów w zakresie personalizacji, pozwalając wybierać im cechy mebli – od kolorów, przez materiały, po style i wykończenia – które najbardziej trafiają w ich gust. System LS Retail obsłuży procedurę zlecenia, gwarantując klientom łatwość składania zamówień personalizowanych towarów.
Obecni i przyszli klienci sklepów meblarskich są coraz lepiej obeznani z nowoczesnymi technologiami. Możliwość dokonywania zakupów on-line jest dla nich standardem. Rozwiązania LS Retail w zakresie sprzedaży detalicznej wspomogą cię w walce o swoją konkurencyjność i zdobywaniu nowych pokoleń klientów dzięki zestawowi funkcji mobilnych. Mobilne rozwiązanie POS to pomoc zarówno dla pracowników, jak i klientów, którzy mogą korzystać z interakcji w dynamicznym i przyjaznym dla użytkownika środowisku aplikacji. Do dyspozycji pozostają także takie funkcje, jak portale lojalnościowe czy wygodna opcja "kliknij i odbierz" dedykowana klientom.
Informacje na temat historii zakupów twoich klientów są w zasięgu kliknięcia. Z systemem LS Retail możesz w prosty sposób identyfikować różne profile klientów, by następnie wykorzystać tę wiedzę do tworzenia spersonalizowanych ofert i promocji. Masz także możliwość monitorowania lojalności swoich klientów oraz jej budowania z wykorzystaniem spersonalizowanych nagród opracowanych na bazie informacji społecznościowych, dotychczasowych zachowań zakupowych i wielu innych danych.
Ciesz się 360-stopniowym przeglądem swojej firmy – począwszy od centrali, poprzez zaplecza, punkty sprzedaży i sklepy e-commerce. Wszystko to za pośrednictwem jednej, w pełni zintegrowanej platformy.
Meble należące do asortymentu twojego sklepu mogą mieć wiele różnych cen, które obowiązują w różnych terminach lub okresach. Mogą być one także precyzowane dla określonych sklepów, klientów bądź zależnie od obu czynników.
Z odpowiednim systemem dla sklepu meblowego będziesz posiadać kompletny dostęp do danych na temat towarów. Planuj w oparciu o pełny zestaw informacji i optymalizuj przepływ towarów dzięki prostym w użyciu rozwiązaniom programowym.
Pracownicy twojego sklepu będą mieli możliwość, żeby skupić się na swoich kluczowych obowiązkach - bez zmartwień o konieczność przeprowadzania walidacji danych, gromadzenia informacji i sporządzania szczegółowych raportów.
Oprogramowanie LS Retail eliminuje ryzyko niespójności w zgromadzonych danych, wynikających z używania wielu niezintegrowanych systemów jednocześnie.
Sklepy meblowe mogą zachęcić klientów do skorzystania ze swojej oferty z pomocą elektronicznych platform handlowych i aplikacji lojalnościowych. Mnogość możliwości pozwoli ci stworzyć doświadczenia zakupowe konkurencyjne względem ofert innych firm.
Zmniejsz czas i koszty, które poświęcasz na zarządzanie towarami.
Uelastycznij swoją ofertę dzięki wielokanałowemu środowisku handlu detalicznego. Zapewnij swoim klientom wrażenia zakupowe bazujące na rozwiązaniach offline i online.
Wyszukuj dane dotyczące krytycznych transakcji w czasie rzeczywistym i optymalnie zarządzaj rabatami lojalnościowymi, kartami podarunkowymi, zwrotami towarów i pieniędzy.