Konferencja dla biznesu: System ERP i CRM w ekosystemie rozwiązań Microsoft
Biorę udział

Aktualności

29 czerwca 2017
Zarządzanie sprzedażą w sklepie stacjonarnym Westwing

W listopadzie 2016 roku, w warszawskiej galerii handlowej Arkadia otwarto pierwszy sklep stacjonarny Westwing. To pilotażowe przedsięwzięcie wymagało wdrożenia nowoczesnego rozwiązania do zarządzania sprzedażą detaliczną, które integrowałoby sprzedaż z systemem finansowo-magazynowym. Wybrano system LS Nav, który został wdrożony przez firmę IT.integro. Westwing. Od sklepu internetowego do sklepu stacjonarnego Westwing jest marką globalną. Klubem zakupowym funkcjonującym […]

Więcej
29 czerwca 2017
Jaką korzyść może odnieść retailer z wdrożenia systemu CRM?

W obecnych czasach, by odnieść sukces w branży retail, należy wykazać się głębokim zrozumieniem potrzeb i oczekiwań klientów. Wykorzystując system Microsoft Dynamics CRM, retailer ma do dyspozycji szereg narzędzi i strategii, które może wykorzystać by sprostać wymaganiom klientów. System daje możliwość zbierania różnorodnych informacji na temat odbiorców, dlatego zarządzanie nimi jest tak istotne z punktu […]

Więcej
29 czerwca 2017
Wybór oprogramowania do zarządzania sprzedażą detaliczną a główne trendy retail

Multichannel, omnichannel, grywalizacja, sprzedaż mobilna, social media, showrooming, Big Data. To tylko niektóre z trendów, jakie pojawiły się wraz z rozwojem sprzedaży detalicznej. Digitalizacja rynku sprawiła, że właściciele sklepów muszą zmienić swoje podejście do procesu sprzedaży. Aby nadążać za wyzwaniami rynku warto pomyśleć o nowoczesnym oprogramowaniu do zarządzania sprzedażą detaliczną. Jak kupuje współczesny klient? Proces […]

Więcej
bookmagnifiercrosschevron-downtext-align-right