Konferencja dla biznesu: System ERP i CRM w ekosystemie rozwiązań Microsoft
Biorę udział

Aktualności

4 maja 2020
Spółka IT.integro otrzymała tytuł LS Central Diamond Partner 2020

IT.integro otrzymała wyróżnienie LS Central Diamond Partner 2020, które jest najwyższym uhonorowaniem dla partnerów LS Retail, a tym samym znalazła się w gronie firm o największym poziomie sprzedaży, realizujących wdrożenia rozwiązania dla handlu detalicznego. IT.integro z tytułem LS Central Diamond Partner IT.integro istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych. Jest głównym partnerem zarówno LS […]

Więcej
17 kwietnia 2020
Retail: 10 kluczowych wskaźników efektywności dla dyrektorów i prezesów w branży detalicznej

Ponad 75% uczestników badania przeprowadzonego przez World Retail Congress uważa, że jednym z najważniejszych zadań liderów branży retail jest podejmowanie strategicznych decyzji w oparciu o rzetelne i wiarygodne dane. Jednocześnie zaledwie 33% z nich jest zdania, że osoby zarządzające przedsiębiorstwem rzeczywiście w ten sposób wykonują swoje zadania. Na czym polega proces podejmowania decyzji w handlu […]

Więcej
10 marca 2020
Cztery filary cyfrowej transformacji a sprzedaż detaliczna (część 2)

W poniższym artykule zostaną omówione cztery filary cyfrowej transformacji oraz narzędzia Microsoft Dynamics, które pozwalają na nowo odpowiedzieć na pytanie, czym jest sprzedaż detaliczna. Na przykładzie liderów branży przedstawimy, w jaki sposób innowacyjne technologie mogą pomóc twojej organizacji uzyskać znaczące wyniki. Zaangażowanie klientów W erze cyfrowych zakupów, sprzedawcy przyzwyczaili konsumentów do otrzymywania rekomendacji i ofert […]

Więcej
10 marca 2020
Handel detaliczny: Nowy wymiar zakupów w erze cyfrowej transformacji (część 1)

Pojawienie się przełomowych i nowatorskich technologii zainicjowało ogromne zmiany w branży handlu detalicznego. Zmiany te stanowią nie tylko szansę, ale i wyzwania dla przedsiębiorców stojących przed koniecznością wpasowania się w krajobraz sprzedaży detalicznej poddawany ciągłym przeobrażeniom. Wpływa na handel detaliczny, ma globalny rynek e-commerce, warty 2,3 bilionów dolarów, a także rosnąca liczba świadomych i wymagających […]

Więcej
4 grudnia 2017
Przyszłość branży retail leży w chmurze

Zmiany w branży sprzedaży detalicznej następują znacznie szybciej niż w innych sektorach gospodarki. Przedsiębiorcy są świadomi, iż wkraczają w erę cyfrowej transformacji, która obejmuje swoim zasięgiem zarówno małe, rodzinne sklepiki, jak i duże sieci handlowe. Kluczem do sukcesu branży retail jest chmura obliczeniowa. Platforma łącząca możliwości nowoczesnych systemów, jak Microsoft Dynamics NAV z najnowszymi osiągnięciami […]

Więcej
28 września 2017
Jak zbudować lojalność klientów w branży gastronomicznej?

Alergie pokarmowe stają się powszechne na całym świecie. Dotyczą one obecnie ponad 15 milionów Amerykanów i 17 milionów Europejczyków. Paradoksalnie, mogą stać się zjawiskiem, które pozwoli restauratorom na zbudowanie silnej bazy lojalnych klientów. Nowe trendy w branży gastronomicznej Na całym świecie wzrasta liczba różnego typu alergii. Od 1997 do 2011 liczba przypadków zachorowań u dzieci […]

Więcej
14 sierpnia 2017
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?

Strategia marki jest kluczowym elementem budowy wizerunku sklepu detalicznego. Chcąc zdobyć grupę lojalnych klientów, należy starannie przemyśleć jakie skojarzenia, odczucia i przekonania powinna budzić marka. Zanim rozpoczniesz wdrażanie koncepcji, poznaj 6 niezawodnych sposobów, wspierających budowę wizerunku marki  w sieci sklepów. Wizerunek marki To w jaki sposób marka będzie odbierana przez klientów determinuje jej rozwój bądź […]

Więcej
26 lipca 2017
Najpopularniejsze strategie sklepów stacjonarnych, by przyciągnąć klienta

Sklepy stacjonarne przegrywają rywalizację ze sklepami internetowymi? W ostatnich latach obserwuje się dynamicznie rosnącą konkurencję na rynku sieci handlowych i sprzedaży detalicznej. Wielu detalistów obawia się spadku sprzedaży i utraty klientów wynikających z coraz większej popularności zjawiska showroomingu. Klienci coraz częściej oglądają i testują produkty w sklepie tradycyjnym z zamiarem nabycia ich w sklepie internetowym. […]

Więcej
30 czerwca 2017
Salony kosmetyków KIKO korzystają z LS Retail

IT.integro wspomaga rozwój sieci salonów KIKO jako największy w Polsce dostawca usług wdrożeniowych w zakresie oprogramowania dla sieci handlowych – LS Retail. Należąca do grupy Percassi, spółka KIKO Milano to popularna włoska marka posiadająca ponad 500 sklepów w Europie. Polska jest pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym KIKO otwiera swoją sieć. W większości swoich […]

Więcej
30 czerwca 2017
5 kluczowych wyzwań w handlu detalicznym

Trendy w retail szybko się zmieniają. Podobnie jak rynek i oczekiwania klientów. Aby przetrwać ewolucję, zapewniając firmie wysoką sprzedaż oraz zadowolenie klientów należy sprostać stawianym wyzwaniom. W artykule opisaliśmy 5 kluczowych wyzwań, stojących przed detalistami we współczesnym świecie. 1. Klientów nie nabierzesz Internet wyedukował klientów, dzięki czemu stali się bardziej świadomi. Wiedzą czego szukają, znają […]

Więcej
bookmagnifiercrosschevron-downtext-align-right