Konferencja dla biznesu: System ERP i CRM w ekosystemie rozwiązań Microsoft
Biorę udział

Jaką korzyść może odnieść retailer z wdrożenia systemu CRM?

Autor: Daria Widerowska

W obecnych czasach, by odnieść sukces w branży retail, należy wykazać się głębokim zrozumieniem potrzeb i oczekiwań klientów.

Wykorzystując system Microsoft Dynamics CRM, retailer ma do dyspozycji szereg narzędzi i strategii, które może wykorzystać by sprostać wymaganiom klientów. System daje możliwość zbierania różnorodnych informacji na temat odbiorców, dlatego zarządzanie nimi jest tak istotne z punktu widzenia sprzedawcy. Wśród korzyści, jakie oprogramowanie CRM przynosi retailerom warto wymienić:

  • Możliwość zbierania danych, będących podstawą dla budowy strategii marketingowych, koncentrujących się na określonych działaniach;
  • Tworzenie profili klientów, zapewniających wgląd do zachowań oraz wzorców zakupowych;
  • Rozpoznawanie klienta poprzez wielokanałowy kontakt np. marketing, telemarketing, czy śledzenie jego działań w ramach zakupów. Możliwość dzielenia zbioru klientów na poszczególne grupy wg zwyczajów zakupowych i efektywnego kierowania do nich kampanii marketingowych;
  • Prowadzenie wielokanałowych kampanii marketingowych, do sprecyzowanych grup klientów;
  • Wyższa jakość obsługi oraz efektywniejsza realizacja zamówień klientów, dzięki szczegółowym danym o kliencie oraz stanach magazynowych;
  • Indywidualne podejście do obsługi klienta, możliwe dzięki pełnej informacji o jego preferencjach.
magnifiercrosschevron-downtext-align-right